Pokaż menu boczne

Medycyna estetyczna

Osocze bogatopłytkowe PRP

Zabiegi z użyciem osocza bogatopłytkowego cieszą się coraz większą popularnością i są jednymi z najbezpieczniejszych iniekcyjnych zabiegów estetycznych.

Osocze bogatopłytkowe jest koncentratem płytek krwi, które otrzymuje się z krwi pacjenta. W momencie podania PRP do tkanki, płytki krwi uwalniają liczne czynniki wzrostu, niezbędny do odbudowy skóry m. in. TGF, VEGF oraz EGF.

Czynniki wzrostu pobudzają procesy naprawy tkanek, stymulują fibroblasty do tworzenia nowego kolagenu, wspomagają proces tworzenia naczyń krwionośnych oraz aktywują komórki macierzyste.

Opis zabiegu:

Do specjalnej próbówki pobierane jest ok 10 ml krwi pacjenta. Następnie po odwirowaniu uzyskany bogatopłytkowy koncentrat osocza podaje się do skóry za pomocą klasycznej mezoterapii bądź liniowo wzdłuż zmarszczki.

Jakie są efekty po zabiegu?

Zabieg pozwala odmłodzić i zregenerować  skórę, poprawić jej napięcie, elastyczności i gęstości. W wyniku biostymulacji spłycają się zmarszczki. Dodatkowo zabieg osoczem wpływa na ujednolicenie kolorytu skóry oraz przyspieszenie procesów gojenia po wykonanych zabiegach medycyny estetycznej.

• ciąża, laktacja
  • choroby autoimmunologiczne, nowotworowe
  • choroby krwi, zaburzenia krzepliwości
  • infekcje bakteryjne, wirusowe
  • stosowanie antykoagulantów

Częstotliwość zabiegu:

Zalecana jest seria 3-5 zabiegów  1 raz w miesiącu.

Kwas hialuronowy

Kwas hialuronowy to substancją, która naturalnie występuje w naszej skórze. Jego podstawową i najważniejszą funkcją jest zdolność wiązania wody. Preparaty z  kwasem hialuronowym mają postać bardzo plastycznego i elastycznego żelu, który po wprowadzeniu pod skórę natychmiast wypełnia zmarszczkę, nawilża i nadaje objętość, zachowując przy tym bardzo naturalny efekt.

Co warto wiedzieć?

Kwas hialuronowy jest dobrze tolerowany przez organizm ludzki. Efekty po zabiegu są natychmiastowe i  utrzymują się  6 -12 miesięcy.

Wskazania do zabiegu:

• powiększanie i modelowanie ust
  • opadający kącik ust
  • bruzdy nosowo-wargowe
  • linie marionetki

• ciąża, laktacja
  • infekcja bakteryjna i wirusowa
  • zmiany ropne na skórze poddawanej zabiegowi
  • choroby autoimmunologiczne, nowotworowe
  • stosowanie antykoagulantów

Toksyna botulinowa

Zastosowanie toksyny botulinowej jest w pełni bezpiecznym i skutecznym zabiegiem, działającym przeciwzmarszczkowo. Dzięki podaniu małej dawki toksyny do wybranych miejsc na twarzy, likwidujemy problemy wywoływane kurczenie się mięśni.

Co warto wiedzieć?

Po kilku dniach od wykonania zabiegu – od 2 do 14 następuje rozluźnienie i wyrównanie zmarszczek. Efekt ten utrzymuje się od 3 do 6 miesięcy.

Z zabiegu mogą skorzystać zarówno kobiet, jak i mężczyźni.

Wskazania do zabiegu:

• zmarszczki poziome na czole
  • lwia zmarszczka
  • kurze łapki
  • zmarszczki dolnej części twarzy

• ciąża, karmienie piersią
  • zaburzenia w połączeniach nerwowo-mięśniowych
  • leczenie antybiotykami
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • choroby nowotworowe
  • choroby bakteryjne, wirusowe

Zalecenia bezwzględne po zabiegu: